Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamace se uplatňuje u prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Pokud reklamace není vyřízena, včetně opravy do 30 dnů od jejího podání (nebylo-li dohodnuto jinak), je reklamovaná vada posuzována za objektivně neodstranitelnou a kupujícímu vznikají nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou – § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Jak zboží reklamovat?
V případě, že chcete naše zboží reklamovat, nás kontaktujte na email nebo na naší facebookové stránce. V případě, že prodávající reklamaci odmítne, mělo by být vyžadováno písemné potvrzení, v němž bude uvedeno, proč reklamaci odmítá. Po uznání reklamace je prodávající povinen ji vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Po uplynutí třicetidenní lhůty má spotřebitel právo požadovat dle své volby buď výměnu reklamovaného zboží za nové, anebo může od kupní smlouvy odstoupit, v kterémžto případě je prodávající povinen mu vrátit plnou výši kupní ceny za reklamované zboží.

Z důvodu případného následného sporu je vhodné uplatňovat reklamaci písemnou formou.

JA Studentská firma roku
JA Studentská firma roku
Kde nás najdete?